Aankomst Khao Sok National Park

27 januari 2019 - Khao Sok National Park, Thailand

Nog even een kort berichtje van mij voordat ik morgen voor twee dagen (plus een nacht) de jungle in ga. Uiteraard met een gids en een groep.

Mijn reis van Chumphon naar Khao Sok is goed verlopen. Ik werd om 11:30 met een tuktuk opgehaald bij mijn hotel.

20190127_113516

Deze bracht bij naar de organisatie waarmee ik de busreis had geboekt. Ik kreeg mijn ticket en werd vervolgens met zo'n zelfde tuktuk naar de minibus gebracht. Hier zat ik de komende 3 uren in. We reden naar Surattani. Hier moest ik overstappen op een andere minibus. Ik had verder geen idee hoe en wat, maar er werd goed voor me gezorgd. Overal waar ik kom hoef ikzelf niet met mijn backpack te slepen. Er zijn altijd mensen die dit voor me doen. De meneer van het busje zei waar ik uit moest stappen. De mevrouw bij de bushalte (die er zo uitzag)

20190127_145647

vertelde me dat ik een halfuurtje moest wachten en daarna welk busje ik moest hebben. Alles ging prima. De busrit was erg mooi. Vooral het laatste stuk. Toen reden we al langs het nationale park.

20190127_172039

Nu zit ik in een jungle hotel. De kamers liggen van de grond

20190127_182932

20190127_182938

en als ik morgenochtend wakker wordt, is de kans groot dat er apen op mijn balkon zitten.

20190127_183015

Ik ben heel benieuwd! Het lijkt een beetje op kamperen. Je hoort de geluiden van dieren om je heen. Morgen ga ik met een longtail boot Khao Sok Lake National Park in. Hier zal ik de nacht in een eenvoudig hutje met alleen een bed en een klamboe doorbrengen. De volgende dag nog een wandeling door de jungle. We gaan ook veel vanuit de boot zien. Ik heb de batterijen van mijn camera opgeladen en mijn kleine backpack is gepakt. Ik zal daar geen internet of bereik hebben dus over twee dagen deel ik uiteraard mijn verhalen en foto's!

Een groet vanuit de jungle.

1. Lian Wilming:
    Hallo Karina.

Wat een mooie ervaringen, verhalen en foto's.
    Dat berg klimmen zag er cool uit evenals het zip-linen.
    Wat leuk om zoveel verschillenden mensen uit zoveel landen te ontmoeten.
    Ik heb dat dacht ik een keer op tv gezien van o'n hutje in een soort boom met alleen een bed en een klamboe. Heel veel plezier in de jungle en maak maar veel foto's.
    Tot het volgende verslag.

Groeten Lian
  2. Gerry:
    wat super karina
    wat je allemaal gaat doen
    door de jungle heen
    lijkt me eenleuke ervaring voor je
    nou we horen het wel weer
    wat je allemaal beleefd hebt
    voor zichtige aan
    groetjes gerry en sjirk
  3. Gea:
    27 januari 2019
    wat leuk 2 dagen jungle maar ook best wel eng met al die beesten die je kan tegenkomen😱Ben benieuwd maar voor jou weer een nieuwe ervaring en hoop dat het voor jou net zo leuk wordt als wat je ervan verwacht. Geniet ervan en tot over twee dagen , horen we dan wat je allemaal beleefd hebt.groetjes mij 😘
  4. Dieuwke:
    27 januari 2019
    Cool!! Heel veel plezier!
  5. Ton:
    27 januari 2019
    Wat bijzonder een verblijf in de jungle. Veel plezier!
  6. Marian:
    Hee lieve Nien!
    Heel fijn om je verhalen te lezen, ook al hebben wij gelukkig veel contact via videobellen!
    Geniet van je dagen in de jungle en ja.... een "aapje" ben je altijd al geweest! Dikke knuffel van je moeder xx
  7. Aafke:
    27 januari 2019
    Kijken de aapjes naar jou of jij naar de aapjes ! :-)
    geniet er van jungle-woman !
  8. Janne Zevenberg:
    28 januari 2019
    mooi verhaal weer en veel suc6 in de jungle Karina . Ik zie uit naar je volgende verhaal groeten van Janne
  9. Gretha:
    Jungle hotel😍Gaaf! Ik geniet van jou belevenissen. X
  10. Tjitske:
    28 januari 2019
    Hoi skotsje, prachtig om je verhalen lezen en foto's te zien. In de jungle is voor mij te eng denk ik😂😜. Geniet en pas goed op jezelf. Doegggg😘leafs Tjitske