Goed en wel op het volgende eiland Ko Tao

20 januari 2019 - Ko Tao, Thailand

Gisteren ben ik 's ochtends met de taxi maar de boot gebracht. De bootreis duurde zo'n 3,5 uur. Gelukkig was het dit keer geen catamaran. Maar ook deze boot kon behoorlijk schommelen.

20190119_114015

Ik was blij dat ik er was. Voor avondeten had ik afgesproken met Nathalia (het Ukrainse meisje uit mijn vorige hostel) en Alex. Hij bracht nog een Nederlander mee die hij in z'n hostel had ontmoet. We hebben gezellig met z'n vieren gegeten. We liepen er over het strand heen wat mooie plaatjes opleverde.

20190119_18081120190119_18183120190119_182220

We zaten daarna nog in een gezellige bar met live muziek.

20190119_201913

Ik was niet tevreden over het hostel wat ik had geboekt en daarom wilde ik naar een ander hostel. Alex en Kenny (de Nederlandse jongen) hadden in hun hostel geen water dus ook zij moesten ergens anders heen. Met z'n drieën hebben we een ander hostel gezocht.

We hebben het grootste gedeelte van de dag samen doorgebracht. Alex en Kenny huurden twee crossmotors. Ik kon de scooter van Alex gebruiken en zo gingen we op pad. We reden over leuke weggetjes en klommen omhoog richting uitkijkpunten.

IMG-20190120-WA0000

In de middag gingen zij even met z'n tweeën racen. Ik heb even wie is de mol gekeken en ben daarna naar het strand gegaan. Zij kwamen naar datzelfde strand en zo konden we een mooie zonsondergang zien.

20190120_180037

Ik at Pad Thai als avondeten. Een typisch Thais gerecht.

20190120_194957

Niet pittig gelukkig! Dat had ik van tevoren even gevraagd. We zijn redelijk op tijd weer terug gegaan naar het hostel en hebben naar allemaal ons eigen ding gegaan. Nu vroeg slapen voor ons doen (half 11). Op naar morgen!

Groetjes van mij!

1. Irene:
    20 januari 2019
    Super leuk om te lezen! Het is echt leuk om te lezen dat je zo snel en makkelijk contact legt en houdt 😊 liefs, irene
  2. Gerry:
    hallo karina
    weer wat leuks beleefd
    lees ik wel
    je zit daar wel goed
    voor al met het weer
    het is hier vol op winter
    erg koud
    veder pas goed op je zelf
    groet gerry en sjirk
  3. Ton:
    Mooie plaatjes!
  4. Pytsje:
    21 januari 2019
    Wat is het daar mooi, Karina! Je boft maar! Hoe kom je trouwens aan o.a. die foto van de zwemster?